2012. április 1., vasárnap

Húsvéti koszorú

Sziasztok!

Az igazság az,hogy az ötlet nem tőlem származik.Találtam egy jó blogot és ott volt egy alap recept és azt készítettem el az én ízlésemre formálva.A blog neve :MAX konyhája.


Foszlós Fonott Kalács Updapte Master -mixel készítve:
2ek olaj
1tk só
10dkg cukor vagy 1ek updapte cukor
2cs vaníliás cukor vagy2ek barna cukor
10dkg vaj
2,7 dl tej
2db tojássárgája +1db meg kenni a tésztát
10dkg rétes liszt
35 dkg Sima finomliszt
15dkg master mix
5dkg élesztő(nem szárított élesztőt használtam)
1cs mazsola
1Rum aroma






Én kelesztő gépbe helyeztem a hozzávalókat, a folyadékkal kezdve,tej,vaj ,tojássárgája és a többi hozzávalókat,majd dagasztó programra állítottam.
Amikor már kész volt, a tésztát 3 részre osztottam és fonatott készítettem,majd koszorúvá formáltam....
tojássárgájával megkentem és még kelesztettem egy fél órát majd előmelegített sütőben kb.45perc alatt készre sütöttem.




1 megjegyzés: