2012. április 29., vasárnap

Játék...

Sziasztok!
Arra gondoltam,hogy januártól elértem a 100.blogbejegyzést,ebből az alkalomból játékot hirdetek....Nagy örömömre szolgál,hogy ilyen szép számban vannak követőim...
A nyeremény ez az ajtódísz...



Játék Feltételei:

-Kérlek hagyj megjegyzést....
(email címeddel együtt,hogy tudjalak értesíteni ha nyertél)

-Légy rendszeres követőm....

-Oszd meg másokkal a JÁTÉKOT!!!
(blogodban,vagy más közösségi portálon pl.:facebook)

-Ha tetszik a blog,akkor vedd fel a SAJÁT BLOGLISTÁDBA.....

Játék vége:május 6. éjfél




10 megjegyzés:

  1. Én jövök is, nagyon szépek az ajtódíszek:) Gratula a kerek számhoz:)
    makacska82@yahoo.ca

    VálaszTörlés
  2. Szia én is jelentkezem!Nagyon tetszik a blogod fel vettelek a listába !
    abeva4@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia én is jelentkezem: puszilva36]gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Én is szeretnék játszani. Minden feltétel teljesítve - nem volt nehéz, csak osztanom kell:)

      Törlés
  5. Feltételek teljesítve, jöhet Fortuna! :))))

    VálaszTörlés
  6. Szia, gratulálok neked a 100. bejegyzéshez!
    Boldogan jelentkeznék én is a játékra! És persze, örömmel hirdetem is a blogomon...
    Szeretettel: Maminti, a kicsi zöld tündér

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szep disz!
    En is szeretnek jonni jatszani:
    alfoldi.noemi@gmail.com
    Megosztom facebookon...

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm,hogy játszottatok velem:)
    Rózsa

    VálaszTörlés