2012. december 7., péntek

Játék

Sziasztok....
itt a játék ideje :o)
Választható Nyeremények:Csizma vagy egy összecsukható táska






(nem a képen látható ajándékok,másikat készítek:o)  )
Ha van kedved játszani és szeretnél karácsonyra valami meglepetést JÁTSSZ!!!

Játék Feltételei:

-Kérlek hagyj megjegyzést....(írd oda melyiket szeretnéd)
(email címeddel együtt,hogy tudjalak értesíteni ha nyertél
-Légy rendszeres követőm....
Oszd meg másokkal a JÁTÉKOT!!!
(blogodban,vagy más közösségi portálon pl.:facebook)
-Ha tetszik a blog,akkor vedd fel a SAJÁT BLOGLISTÁDBA.....

Határidő:2012.dec.13.éjfél




11 megjegyzés:

  1. Én vagyok az első ! Már régóta figyelem a munkáidat, és nagyon örülnék, ha a táska az enyém lenne!(m.gertrud@freemail.hu)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szeretnék játszani és örülnék a csizmának.
    /hildina4@gmail.com/

    VálaszTörlés
  3. Úúúú, dejó mindkettő:)
    A táskát szeretném ha nyernék:)

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    Megosztottam FB-n: https://www.facebook.com/gabriella.gosi.7/posts/267289900061008

    VálaszTörlés
  4. Én pedig a csizmát szeretném:)

    VálaszTörlés
  5. Szia Rózsa !
    "Csizma tulajdonos" szeretnék lenni!!!!!

    szivelanna@freemail.hu

    VálaszTörlés
  6. Júj, egyértelműen a lovas táska!
    banita1983@gmail.com
    Osztom a blogomon a játékot!:)

    VálaszTörlés
  7. Drága Rózsa!
    Nagyon pályázom a csizmára! Köszi a lehetőséget!
    Puszi!
    marcsi@taskamania.hu

    VálaszTörlés
  8. Szia Rózsa!

    Én a fagyitölcsérre pályázok :-D
    hajnalka.hajnigal.gl@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. A táska nagyon bejövős:)
    nadorgerda (a) gmail.com

    VálaszTörlés
  10. óóóóóóóó
    nem hagyhatom ki
    a táskáért játszom
    eleget tettem a feltételeidnek
    lapappilon@gmail.com

    minden jót
    Éva

    VálaszTörlés
  11. Én is szeretnék játszani a táskáért ! :)

    VálaszTörlés