2013. szeptember 13., péntek

Nem érkeztem....

Sziasztok :)
Mielőtt azt hinnétek,hogy elfelejtettem blogozni,itt vagyok :)
Gondolom nálatok is elkezdődőt az iskola,ide - oda rohangálás,mindent beszerezni,különórákat lerendezni és még sorolhatnám a sok teendőt. Lassan beállunk így megy minden a maga útján...
Azért a hétvégém jól telt,Villányban jártam Kacsuk Évi által tanított Hullám illúzió tanfolyamán :)
A hangulat nagyon jó volt,arról nem is beszélve,hogy Évi szíve lelkét beleadta a tanításba.
Nagyon szépen köszönöm neki a lehetőséget,hogy én is megtanulhattam ezt a technikát :)



Az enyém még nincs teljesen kész,hamarosan megmutatom :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól érezted magad!
    Kíváncsian várom milyen lesz készen,főleg a tűzés. Szipl-Kovács Mariann

    VálaszTörlés
  2. Jók is az ilyen összejövetelek:)

    VálaszTörlés