2013. szeptember 14., szombat

Befőzőautomata-Weninger

Sziasztok :)
Nagy döntést hoztam a napokban vásároltam egy befőzőautomatát...
Nagyon sokat foglalkozom az egészséges táplálkozással,a tartósitószermentes étkezésekkel és persze az adalékanyag mentessel.

Az emberek ha nem maguk készítik el a ételeiket, igazából nem is tudják mit esznek :)

Az automata lényege,hogy tartósítószert egyáltalán nem használunk.
Tartósítószer-mentesen dunsztol és csírátlanít...
Gyümölcsöt,lekvárt,zöldséget és készételeket rakhatunk el hosszú időre akár cukor hozzáadása nélkül.


Zakuszkával és piros-arany készítésével próbáltam ki...
Egyik kedvenc blogomból vettem a recepteket :
http://makacskakonyhaja.blogspot.hu/
Annyival változtattam rajta,hogy elhagytam a tartósítószert.



Összesen 15 üveget tettem a gépbe.



Az igazsághoz még hozzátartozik,hogy időt- energiát spórolhatunk meg.(Energiatakarékos)

4 megjegyzés:

  1. Hát Rózsa, jó kis masina lehet ez, gratulálok, használd egészséggel.
    Örvendek, hogy elkészült a piros arany is:) Remélem ugyanúgy ízlik, mint a zakuszka:)

    VálaszTörlés
  2. De irigyellek! De persze jó értelemben. Én rengeteget befözök...és az idén nyáron megint ért egy baleset...elromlott 16 üveg szilvám. ( Nem lehet egyszerre több dolgot csinálni...erre már rájöttem. ) És nagyon gondolkodom rajta én is, mert amúgy én is tartósitószermentesaen rakom el a cuccosokat.

    Van amikor mérgemben azt mondom, hogy soha többé nem rakok el egy beföttet sem...de aztán látom a csajokat a speizbe menni és válogathatnak, hogy mit is egyenek?? Szilvát, körété, cseresznyét, barackot, meggyet, hamis ananászbeföttet??? Vagy milyen lekvárt kenjünk a paléacsintába? Szilvát, meggyet, barackot, sárgabarackot, bodzazselét, epret....stb. Vagy milyen savanyú legyen most a husihoz?? Vagy pizzaszósz legyen a háziból? Vagy paradicsomléból mit is csináljunk? És ott a paprika krém, házi vegeta...stb.

    Akkor mindig azt mondom, hogy jó : ezentúl is megcsinálom.

    Szóval : Veled örülök, hogy neked már van. AZért irj néha róla, hogy mennyire válik be??!!!

    Legyen szép napod!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok .Én is nagyon nehezen jutotta Döntésre,hogy megérte-e vagy sem az kiderül hamarosan,egy biztos,hogy sokkal előbb végeztem a konyhába mint szoktam és egészséges :)Örülök,hogy benéztetek hozzám !!!
    Szép hetet nektek !

    VálaszTörlés
  4. Most már tudom,hogy megérte! Sokkal finomabbak a gyümölcsök,egyszerűbb eltenni és sokkal gyorsabb is :)
    Szóval tudom ajánlani tiszta szívvel !!!

    VálaszTörlés