2012. június 29., péntek

Téli éléskamra feltöltése....

Sziasztok!


Sajnos az idén nem sok minden tudok eltenni télire.
Hiába vannak gyümölcsfáink nagyon kevés a termés...
Már az eper szezonnál le maradtam,mivel a kertből a gyerekek a bendőjébe került az eper.
Hamar le ment a szezonja.A meggyből is kevés lett,összesen két vödörrel sikerül eltennem.


A málnát a nagypapánál szedték a gyerekek az gyorsan befőztem :o)
A különlegessége az,hogy PROBIO SWEET édesítőszerrel tettem el(Updapte1).
Próbálok sok felé dolgot ki találni ami az egészséges életmód felé megy...


Az egyik üvegben zöldségzöldje van,a másik pedig kapor van eltéve TENGERI SÓBAN.
(A receptet át variáltam egy kicsit)
Már 3 hete készítettem,kíváncsi voltam,hogy a színe megmarad-e. Szerintem gyönyörű és mutatós.
Ezt a receptet az egyik kedvenc blogomba láttam (mindenkinek tudom ajánlani a blogot) Kati nagyon jó recepteket tesz föl a netre,folyamatosan jelenek meg cikkei az ERDÉLYI KONYHA című újságba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése