2013. február 17., vasárnap

Csöröge fánk :o)


Sziasztok..



Nagy örömömre szolgált,hogy a mai napon együtt sütöttünk kislányommal.
Ahogy kamaszodik annál jobban éli az életét,így amikor egy kis időt velem tölt mindig boldog  leszek.
Nagyon szeretem az Erdélyi Konyha című újságot,nagyon finom és praktikus receptek vannak benne,mindenkinek szívből tudom ajánlani !!!


Recept:


 Van egy kedvenc blogom a :http://makacskakonyhaja.blogspot.hu/  Kati rendszeresen ír az újságba,ha van kedvetek nézzetek be hozzá :o)




4 megjegyzés:

  1. Hűűűűűűű de szeretem a csöröge fánkot!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. köszi a linket! a fánkjaid igazán gusztusosak. kár hogy nekem ez már tiltott gyümölcs. mert imádtam.

    VálaszTörlés
  3. Szoktam készíteni update (maszter mix) változatot is,ha meg liszt érzékeny vagy a barátnőm rizs lisztből készíti.
    Tényleg nagy finom volt :o)

    VálaszTörlés